i efterskott

Jag har faktiskt en bild till på födelsedagspresenter, jag fick ett par veckan efter min födelsedag. I år har jag sannerligen fått känna mig firad! Jag kan inte säga att jag har nånting emot det! :)
 
Blommorna, choklad och ett presentkort på Dollar fick jag av Sandra, Muminduken fick jag av syster Suss, som vet att jag gillar Mumintrollen.
 
Med nymålade väggar och en ny fin duk, var jag tvungen att snygga till lite på köksbordet, och jag letade reda på¨lite vita pyntiga saker. Blommorna stod tyvärr inte många dagar innan Beppe (tror jag) bet av dom. Och klockan ska upp på väggen, bara jag kan bestämma mig för vart.
 
 
 
I actually have one more photo of birthday presents, the tablecloth is from my sister, the flowers, along with some chocolate and a gift certificate at Dollar Store.

Kommentera här: