datavåndor

Bara ett litet snabbt klag och gnäll - jag saknar en egen dator så väldigt mycket. Att blogga från andras datorer går väl, men det är inte samma sak. Det är svårt att lägga ner nån längre tid på ett inlägg, det går inte att bokmärka och spara sidor med fina och bra idéer som jag vill vidarebefordra, det blir inget av att surfa runt och hitta nya bra saker och sidor och bloggar. Jag kan inte heller redigera mina bilder som jag vill (att jag använder mobilkameran är inte heller speciellt bra...). Det blir helt enkelt rumphugget. Dessutom missar jag massor av bloggläsande, jag kan inte hänga med och vara social på forum... Mitt "normala" internetliv blir det helt enkelt inte mycket av med... Jag håller tummarna och hoppas att ett mirakel ska ske, att pengar ska dyka upp, vad som helst, så att jag blir med dator igen. Det kan väl inte vara för mycket att begära?
 
 
I really really want a new computer!

Kommentera här: