moo

Jag har målat klart en del moo-kort till swappar, jag har börjat på ett set till, men jag vet inte vad jag tycker om dom korten än så länge, det kan bli så att jag försöker mig på nåt annat, jag har nån vecka till på mig innan jag måste skicka iväg dom.
 
Mixed media people. Eftersom det är det jag gör hela tiden, så var det inga större svårigheter...
 
You choose moos. Fritt tema var lite svårt till att börja med, men sen kom jag på Alice i Underlandet-temat, och sen var det bara att måla på.
 
 
I´ve been painting some moos, and I´m currently working on a set for a swap also. I don´t know about them, I´m very unsure about the outcome, and might have to give them another go. But I have a week until I have to mail them, so there´s still time.
The top photo is mixed media people, the second is an open theme - rather difficult actually. Until I came up with the Alice theme, then it was paint paint paint, and then they were finished.
 

Kommentera här: