gå och lägg mig!

Jag borde ha varit i säng för länge sen, åtminstone en timme - jag behöver sova en massa timmar, och att svetsa när jag knappt kan hålla ögonen öppna är ingen höjdare. Men så går det när jag fastnar, dels vid datorn (klick, klick), dels vid penslar och pennor. Å, om det hade varit fredag, då hade det inte spelat nån roll, jag hade kunnat varit uppe ett bra tag till (har ett blogginlägg att skriva, bilder att lägga in i datorn, inspiration till att måla...). Ibland är tidiga mornar jobbigare än vanligt...

Sträcklyssnar på The Correspondents. Prova ni med tycker jag, en bra ny upptäckt jag gjorde för några månader sen. Jag kan inte ens sätta en etikett på musiken, förutom att det innehåller en trevlig del swing. Äsch, lyssna vet ja!




I should´ve been in bed quite some time ago, I know I´ll be punished in the morning. But I´m clicking away on the internet, and I´m painting, and listening to The Correspondents (click the link above if you have Spotify), and I rather enjoy myself. I wish it was Friday, so I didn´t have to go to bed for hours... Unfortunately I have to go right now...

Kommentera här: