omaka par...

När jag kommer hem så är jag alltsom oftast alldeles för trött för att måla, eller så är det för mörkt. Men ett par ATCs har jag gjort, till två olika byten. Den första önskades queer, eller freakshow. Jag slog båda flugorna i en smäll... Den andra önskades svart/vit, med gråskala som godkänt. Vilket är tur - rent svartvitt kan jag helt enkelt inte måla, jag är beroende av lager och nyanser för att få till nåt över huvud taget...







I´ve managed to paint a couple of ATCs, despite being so tired, and it being dark already when I get home after work. The first is queer and freakshow all in one card. The second one is black/white, with grayscale being ok. Which I´m very happy about - I just can´t do only black and white, I need layers and shades and nuances...

Kommentarer:

1 Wendy:

Hello there

The bottom ATC card of the girl with the butterfly wings is absolutely AWESOME. :)

Kommentera här: