tatuering och loppisfynd

Igår natt satt jag i tatueringsstolen, i princip hela natten. Tidigare planer för lördagskvällen var tvungen att skrotas, men det gör inte så mycket - tatueringen är definitivt värt det, så himla fint kommer det att bli när det är klart. är väldigt fint redan, med bara konturer - sen ska en massa färger till. Halva min underarm är nu täckt med Alice och larven och en stor svamp, och bara jag får hjälp att ta kort så ska jag visa er. Men som sagt - hur snyggt som helst, och jag kan inte riktigt få in det i huvudet, att det är på min arm en så grym tatuering sitter... :)

Vad jag däremot har bilder på är förra helgens loppisfynd. Har varit fruktansvärt dålig på att gå på loppis det senaste året, trots att det finns fler loppisar här omkring än nånsin förr. Jag kom hem med:


Två vita duvor till min samling. I bakgrunden syns en annan samling: Rolyal Krona-ljuslyktor. Ursnygga tycker jag, önskar jag jag hittade dom oftare på loppis...


En röd julegris.


Ett fat, en skål och en ljusstake. Dom visade sig matcha alldeles utomordentligt...




I got a tattoo last night, the first part of my sleeve-to-be, and as soon I have a photo I´ll show you.

I do have photos of my latest thrift finds though...

Kommentera här: