inget spår av sportlov här inte...

Den här veckan är vi inne på sjunde veckan med övertid, och det verkar inte ta slut än på ett tag. Däremot länns det som om jag håller på att ta slut...

Men ljuspunkt: Halloween firas i helgen här i Ström, och det ser jag riktigt fram emot. Jag kom på en busenkel men (förhoppningsvis) bra utklädsel - jag ska gå som en svart änka. Alltså ingen spindel, utan en tjusig dam som avlivar sina äkta män på löpande band. Svart från topp till tå lyder receptet, och väskan full med giftflaskor. Och eftersom min garderob är till största delen svart, så var det bara att öppna garderobsdörren och välja lämpliga kläder. Nu ska jag bara sno ihop en huvudbonad av något slag, med tyll som huvudbeståndsdel - en slöja på nåt sätt känns nödvändigt. Bild av alltihop skulle jag bli förvånad om jag inte kan leverera efter helgen...

Lillasyster Jessica med familj skulle hälsa på i veckan, men dom kommer inte förrän lillasyster Marias bebis är född. Så i december kan jag tänka mig. Nåja, det är rätt snart det med. Fast håret är ju i stort behov av färg, och hur ska jag klara mig utan syster frisörens magiska fingrar?




We´ll be celebrating Halloween this weekend here, and I can´t wait. I´m dressing up as a black widow - all black, and sporting some nice bottles of poison...

Kommentarer:

1 Helena:

Vi ska ha Halloweenparty här hemma imorgon kväll! :)

Kommentera här: