hemliga kaninpaket

Jag är äntligen klar med båda spring bunny-paketen, och dom är på väg till sina destinationer, förhoppningsvis blir deras resa både snabb och trygg... De sista sakerna jag gjorde är dessa: överst en målning på akvarellpapper, 6"x8", och håret innehåller alla glittriga saker jag kunde hitta i mitt förråd av målarsaker. I mitten två stycken bokmärken, där det är hål är det nu fina band. Nederst är det en liten dragspelsbok (de små bilderna blir stora om man klickar på dom), ett träd från frö till planta.








Och tillsammans med lite godsaker och världens bästa vita pennor (Sakura Soufflé, finns bla på Panduro) så såg paketen ut så här när jag skickade iväg dom:







The last things in my spring bunny packages are finished, and everything has been sent off. From the top: a 6"x8" sparkly mermaid, two bookmarks and a little accordian booklet. The two packages looks like the bottom two packages, including some sweet stuff and the best white pens I know, Sakura Soufflé.

Kommentera här: