ett hemligt kaninträd

Med tanke på hur jag slet och svettades över förra secret santa-paketet, så tycker man att jag borde akta mina löss för snuva. I stället hoppade jag på secret bunny snabbt som ögat, och för två paket dessutom - inte bara ett som sist... Man kan ju fråga sig om jag är från mina sinnen... Sanningen att säga, så kan jag inte svara säkert på den frågan... Men - jag håller på att få tillbaka målarlusten, och tro det eller ej, men första föremålet är målat och färdigt. Ett väldigt mixed media träd, som måste ses i verkligheten för att man ska se all textur - eftersom träd inte är nåt jag egentligen kan måla (men som jag ska jobba på i år!), så var jag tvungen att satsa på nåt jag kan, och textur kan jag. Ibland i alla fall... Den är i alla fall 15x15 cm, på deep edge canvas.






After the problems I had finishing the secret santa package, you´d think that I´d stay away from swaps like that, at least for a while... But no... Instead I just signed up for a secret bunny swap, and not for one package but two... But I have a good feeling about this swap, and I already finished my first thing, a 6"x6" mixed media tree. Since I don´t do trees that well (it´s one of the things I´ll work on this year), I went for a lot of texture.

Kommentarer:

1 Joyce van der Lely:

left you a surprise on my latest blogpost !

2 Emelie's WickedTime:

Oj, inte visste jag att du var en sån duktig konstnär!:)

Kommentera här: