shoppat loss lite...

Jag hade inget för mig igår, så då lurade jag med mig lillasyster och svåger in till Östersund. Till Willys och till Ö&B styrde vi kosan, och jag köpte hem en massa mat och en stor hink med vit målarfärg. Vit målarfärg har jag velat ha sedan jag flyttade in för ett år sedan - nu ska väggarna äntligen bli vita, bara ork och inspiration infinner sig. Hurra!


På Willys handlar jag ofta saker bara för att dom är fina - havregryn och bitsocker brukar inte stå på min shoppinglista, men jag kunde bara inte motstå förpackningarna.


Rengöringsprodukter handlar jag annars på Dollarstore, men dom här förpackningarna kunde jag inte heller lämna kvar på hyllan...




I often buy food and stuff just because the packaging is pretty...



Kommentarer:

1 Maja på 64 kvadrat:

Så snygga!

Kommentera här: