på spåret

Jag har inte ätit godis på 3½ vecka, jag har promenerat raskt varje dag i snart en vecka, jag har gått ner ca 5 kg på drygt en vecka, och i morse provade jag en bh som varit för liten sedan den dag jag köpte den, och den satt som en smäck. Just nu känns det som jag är på rätt spår!





I´ve had no sweets for 3½ week, I´ve been walking everyday for almost a week, I´ve lost about 12 pounds in just over a week, and this morning I tried a bra that has been too small since the day I bought it, and it fit like a charm. Feels like I´m on the right track!

Kommentarer:

1 iHanna:

Grattis! Du är duktig som kämpar på, hejja dig!

2 malin:

tackar! jo, den dag jag ger upp är den dag jag ligger i graven - någon gång i livet vill jag också vara smal, och ha begrepp att uppskatta det (det hade jag inte när jag var tonåring...). bara en sån sak att kunna gå in i vilke affär som helst och köpa kläder...

Kommentera här: