men trevligt!

Vad jag gärna hade velat haft en kamera som fungerade att ta bilder med på kvällstid... Är det minsta mörkt så slukar den batterier, och att ha med kameran för sådär tre bilder känns onödigt... Igår kväll trotsade jag i alla fall allt vad proppar och mediciner heter och gick ut, första gången på två veckor. (det är märkligt vad länge det känns nu, i mitt nya liv - förr var jag ute kanske vartannat år. högst...) Och eftersom jag umgås med himla trevliga människor, så var det en himla trevlig kväll, och jag är så glad att jag tog mig ut, och att jag fick med mig söta Cici. Men jag önskar att det inte var så jäkla kallt ute - jag hade med en bag fullproppad med klädlager, så att jag kunde skala av och ta på. Fungerande men bökigt. Vinter kan väl gå an, men måste det vara kallare än 5 minus? Särskilt en sån där kväll då man promenerar över halva flata - och flata (dvs Strömsund för dom som inte är lokalbefolkning) är utdraget. Brrr!




I´m just saying that I had a lovely night on the town yesterday, defying clots and medicine. Wish it wasn´t so cold though...

Kommentera här: