the delicious miss dahl - igen

Jag har skrivit om Sophie Dahl´s matlagningsprogram förut, men nu har jag hittat en video med hela hennes första program, och jag gillar det! Annars ska det gå att se på BBC, men inte här i Sverige. Förhoppningsvis tar svensk TV in serien, annars får jag hålla koll på om den kommer ut på DVD...

Något som också hamnar på önskelistan (önskelistan är lång - det har också kommit nya muminmuggar som jag VILL HA, tanken på att göra det här blir allt svårare... men det är kanske just därför som jag borde?) är hennes kokbok:






I´ve written about Sophie Dahl and her cooking show before, I just wanted to say that I just found the entire first episode, and I do like it - I hope Swedish television buys the series, or that it´s out on DVD soon...

Something that I also want (there are many things I want! :D the thought of doing this is getting more and more challenging... which is perhaps exactly why I should do it?) is her cookbook...