ny kurs

Min etsy-shop har varit sorgligt eftersatt länge, jag har inte haft inspiration till att måla tavlor till den, och har inte haft några andra idéer. Men nu har jag beställt papper, så nu ska jag göra lite art journals och lägga upp, och när mitt zine är klart så ska det läggas upp också. Under tiden kan ni gärna få köpa de sista tavlorna jag har kvar (länk i högra kanten), så har jag pengar till att kopiera mina zines... :D

ETA: Två tavlor är nu sålda, bara en kvar! Faktiskt min favorit, tydligen inte andras... :D




My poor etsy shop hasn´t gotten much attention from me, I haven´t been in the mood for bigger paintings. But now I´ve bought paper, so I can bind some art journals and put up, and when my zine is finished I will put that up too. Meanwhile - why don´t you buy the last of my paintings so I get the money to copy my zines? :D

ETA: Two paintings are already sold, only one left!