usch och nä

Jag vet inte vad det är, jag sitter vid datorn hela dagarna, men har inte minsta lust att blogga, det enda jag vill göra är att måla, klicka runt på nätet, kolla in andras konst, prata på mail art forum, till och med youtube känns inte bra. Så det blir inte så mycket sagt, förutom när jag har målat något nytt...

Men det kommer, hav förtröstan. Förresten, totalt har jag gått ner 7,5 kilo, tre veckan före operationen, 4,5 efter. Bra va?!




I don´t know what it is, I´m in no blogging mood at all, even though I´m at the computer all days. All I want to do is paint, click myself around the internet, look at other people´s art, talk at mail art forum, even youtube feels uninspirational. So I´m not saying a lot, unless when I have some new art finished...

But it will come back to me, have no fear. Oh, I´ve lost almost 20 pounds, some the week before the surgery, a bit more after. Fabulous!