mot brevlådan!

Två vikter har lyfts från mina axlar - jag är härmed klar med den allra sista moleskinen (tema trädgård), som med de övriga har jag dessutom skickat med ett atc-kort i samma tema. Jag är också klar med det julbytespaket som skulle vara ivägskickat för en månad sedan. Bättre sent än aldrig, tänker jag...



Tema trädgård, vilket inte är nåt jag är bra på - blommor är inte min grej... Så jag satsade på en massa mixed media och textur.


Jag kunde ju inte bestämma mig för om paketet var klart eller inte när jag gjort klart art journalen igår, och kom sedan fram till att ytterligare en gothic arch inte kunde skada. Mottagaren tycker om aqua/gult/orange och kvinnor med vingar, så det blev det.


Och så här ser hela paketet ut: två gothic arches, en större målning, en art journal och två zines. Hoppas hon gillar!




I´ve finally finished and sent of two packages - the very last moley (with a garden theme) and a Christmas swap. Now I cross my fingers for the recepients to like it...

Kommentarer:

1 Hanna:

Va? Blommorna är ju jättefina, den trädgården vill jag besöka! :-) Skulle snarare tycka att blommor också är din grej!



Önskar dig ett gott nytt år! Kram!

2 erry:

WOW! Jag ÄLSKAR blommorna!!! Jag hade blivit överlycklig om jag fått ett sådant paket... din konst är helt "outstanding", verkligen.

Kommentera här: