hemliga paket mest...

Ok, första någorlunda kreativa inlägget på väldigt länge kommer nu:

1. Jag hann klart paketet jag svettats över de senaste veckorna. Inte i tid dock, men det borde hinna fram före jul ändå. Tyvärr hade jag ingen kamera hemma, så det blir inga bilder. Förhoppningsvis tar mottagaren bilder som jag kan knycka...

2. Jag har fått mitt hemliga paket också, en liten låda proppfull med roliga saker:



3. När jag fortfarande hade lust att skapa, så tackade jag till en till hemlig swap. Inte så jättehemlig, jag vet vem jag byter med, men jag vet inte vad jag får. Så nu när förra paketet är klart, så håller jag på att göra saker till det här. Klart är en gothic arch och en målning (lite mindre än A4), jag håller på med en art journal, och funderar på att prova på att göra lite pärlor.




4. Och så håller jag på att måla i den allra sista Moleskinen från utbytet vi hållt på med det senaste året - den sista blev lite uppehållen på vägen, nu ska det i alla fall bli trädgårdstema i den. Inte mitt bästa, kan jag säga, men jag gör vad jag kan...




I have done some creating lately, I did manage to finish and send off the Secret Santa package I´ve been panicking over (no time for pics unfortunately), and I have received mine as well (top pic). I´m also working on another kind of secret package, and have a couple of things done (bottom two pics). I´m also working on the very last moley from our now finished exchange, the theme is gardens, which is not my forte in any way. But I´ll try to work something out...

Kommentarer:

1 jessicapersika75:

JAg hoppas att du är igång med att måla snart igen. Du är jätte duktig!!! Jag vill gärna ha någon mer målning av dig. :) kram kram

Kommentera här: